/#004 DOLMENS DE CAPMANY – 2018/

El passat 27 de Gener de 2018, es va realitzar la segona sortida familiar organitzada per  l’associació Gas Mountain.

Aquest cop ens vam perdre per la zona dels estanys de Capmany.

El nostre itinerari  es va iniciar a les 09:30 h del matí, al pàrquing de la piscina de Capmany amb un dia plujós i de molt fred que no va fer que féssim un pas enrere.

Passant per  la plaça Major de Capmany,  ens va ploure fins a la font de Can Coll de la Mata. Un cop al Mas Martí  ens vam desviar per un corriol direcció a la Pedra del Sacrifici i fins a trobar els monuments megalítics: Menhir Vidal i Pedra Dreta Comanera I i uns 500 metres més endavant la Pedra Dreta Comanera II.

Vam girar el camí cap al Dolmen del Mirgoler, on es va fer l’entrepà aprofitant una mica de calma. Després d’aquest dolmen, tot passant per la zona de Serrat Alegre, arribàrem al Menhir del Querafumat, la ruta continuà direcció cap a la Font del Mas Oliva i des del Mas Oliva cap al Dolmen i Menhir del Querafumat II.

Després pel camí de Cantallops direcció la pedra oscil·lant, on ens vam fer una foto de grup i finalment baixant fins a tornar a entrar a Capmany pel carrer Alt fins al Bar de la Societat on vam fer un beure.

Una sortida de luxe on ens va acompanyar tot el dia l’Arc de Sant Martí.

El recorregut de 9’5 quilòmetres  amb un traçat fàcil que tenia 125 metres de desnivell positiu.

Pels que no vàreu poder assistir aquí us deixem la ruta: