/2ª MDM HALF MARATHON 2016/

La MDM HALF MARATHON 21 K Posa a prova la teva resistència … És una cursa de muntanya feta per a tu i només per a tu. Dos anys de treball, dos anys netejant senders, recuperant antics camins i obrint corriols fins aconseguir el recorregut que nosaltres volíem. Un recorregut circular de 21K , una part d’ell conegut per molts corredors, per una altra, totalment desconeguda. Sortida des del municipi de Beuda (Sant Feliu de Beuda), pujada cap a Salve Regina direcció font de Rocapastora passant pel Corral de l’Abat fins arribar al Castell de Falgars. Baixada cap a la font de Falgars fins Collet del Soler i pujada per Balma de Can Pantinet. Tot seguit s’agafa el camí direcció El Soler, passant pel Coll de Joncanat, fins arribar a la “Mare de Déu del Mont”. Un cop arribats al punt més alt (1.125 metres), baixada cap al monestir de Sous, passant pel Castellot de Beuda fins arribar, de nou, al punt de sortida, Beuda. Un total de 1.514 metres de desnivell positiu acumulat. Benvinguts al territori GAS MOUNTAIN, en sortireu addictes¡¡¡