/PUJADA ALS BASTIMENTS PASQUA 2017/

Amb la pujada al  Bastiments, el passat dilluns de Pasqua, dia 17 d’abril, es va donar per inaugurada la nova secció de muntanyisme  GAS HIGH MOUNTAIN.

A les 7 del matí, els participants de la sortida ens  vam trobar a Besalú per compartir cotxe i dirigir-nos cap a Vallter.

L’ascensió es va iniciar des del revolt de la carretera que puja a les pistes de Vallter tot enfilant-nos cap al refugi d’Ulldeter;  un cop allà vam dirigir-nos cap al Coll de la Marrana deixant el Gra de Fajol a la nostra esquerra.

Tenint en compte l’època de l’any en què ens trobem i el bon temps fet els darrers dies encara hi havia força neu, fet que pels amants de la muntanya i l’hivern com nosaltres, això és genial.

Un cop dalt del Coll de la Marrana, vam fer una petita parada tècnica per beure i menjar bunyols que ens van donar força per continuar el camí, primer en suau ascens i llavors amb llaçades de fort pendent fins arribar a la creu de Bastiments.

Un cop fetes les obligades fotos, vam seguir la carena tot passant pel punt geodèsic  fins arribar al piolet on vam asseure’ns una bona estona per parlar, riure i per contemplar la meravellosa Vall del Freser per una banda i l’estany de Bacivers per l’altra.

Arribada l’hora de baixar, vam decidir fer-ho a l’estil GAS MOUNTAIN… corrent i lliscant per la neu, perseguint l’esperit del nen que portem dins,  fent la croqueta muntanya avall!! Vam arribar al cotxe xops com ànecs però feliços com feia temps que no estàvem!

Els nostres somriures parlaven per si sols. Un matí viscut amb majúscules  en un veritable paradís!