La prova

CURSA 12K

La cursa pensada per tots els amants de la muntanya i el trailrunning.

Es tracta d’un recorregut de 12 km que té com a punt de sortida i arribada el municipi de Beuda. Els primers 6km i els últims 5km coincideixen amb el recorregut de la Mitja Marató. Es surt direcció el Castellot de Falgars passant per la Font de Rocapastora, seguint cap El Mont, baixant a Sant Llorenç de Sous i resseguint el Castellot de Beuda s’arriba de nou al punt de sortida.

Un circuït exigent amb 900 mts de desnivell positiu acumulat, on podreu gaudir d’indrets naturals únics.

MITJA MARATÓ 21K

Posa a prova la teva resistència ...

La mitja marató és una cursa de muntanya feta per a tu i només per a tu. Dos anys de treball, dos anys netejant senders, recuperant antics camins i obrint corriols fins aconseguir el recorregut que nosaltres volíem. Un recorregut circular de 21k amb sortida al municipi de Beuda (Sant Feliu de Beuda), pujada cap a Salve Regina direcció a la font de Rocapastora passant pel Corral de l'Abat fins arribar al Castell de Falgars. Baixada cap a la font de Falgars fins el  Collet del Soler i pujada per la Balma de Can Pantinet. Tot seguit s’agafa el camí en direcció a El Soler, passant pel Coll de Joncanat, fins arribar a la "Mare de Déu del Mont". Un cop arribats al punt més alt (1.125 mts), la baixada es fa en direcció al Monestir de Sous, passant pel Castellot de Beuda fins arribar, de nou, al punt de sortida, Beuda. Un total de 1.514 mts de desnivell positiu acumulat.

Llocs amagats per la vegetació, un mirador amb una vista d'ocell a 360º, castells, antics camins i moltes sorpreses més és el que t’oferirà la Half Marathon MDM. No et quedis sense provar-la, una mitja marató de "pota negra" que et permetrà fer “el senglar”. Únicament 300 places.